avagy miképpen maradhat racionális és megfontolt, mikor egy - egy szépészeti beavatkozásról dönt...
A szépségipar kecsegtető hirdetéseivel szinte mindannyian találkozunk a nyomtatott és online felületeken egyaránt.
Szakemberként sem könnyű egy-egy sokat ígérő új technológiáról eldönteni, hogy tényleg van-e benne fantázia, vagy csak egy újabb csalit dobtak be a szépségipar orvhalászai, a villámgyors meggazdagodás érdekében. Ami ma hirtelen divatossá válik, és felkapott trendi kezelésként hirdetik "kabátgombokért" megvett celebritások, és komolyabb összegekért felbérelt "A" - listás művészek, az holnapra már könnyen feledésbe merül, mert valójában olyan kevés eredményt hoz, hogy hamar híre megy a neten.
Kevés olyan olyan szerencsés helyzetben lévő embert ismerünk, akik a divatos, ám hatástalan kezelésekre elköltött összegekre egy laza legyintéssel válaszolnak csupán.
A gátlástalan szolgáltatók egyik nagy előnye, hogy az ember nem szívesen vallja be (még önmagának sem), hogy a hőn áhított méregdrága beavatkozás bizony nem azt az eredményt hozta, mind amit a reklámokban ígértek. Reklamálni ugyan lehet, ám a legtöbb helyen egyáltalán semmiféle garanciát nem vállalnak a kezelések eredményeire, mert ugye "hozott anyagból dolgozunk..." stb, stb
Azt, hogy MI miképpen biztosítjuk vendégeink számára a GARANTÁLT elégedettséget, egy másik cikkben részletesebben ismertetjük, alább azonban készítettünk egy összefoglalást arról, hogy mik azok a megfontolandó tényezők, melyeket egy- egy esztétikai beavatkozást megelőzően érdemes átgondolni és értékelni - esztétikai csalódások helyett...
A módszert Benjamin Franklin -ről nevezték el és roppant egyszerű. Egy táblázatban szerepelnek a kérdéseink, valamint további két oszlop áll rendelkezésre, melyekbe az adott kérdésre adott válasz mellé egy jelet tehet - a végén pedig összesítheti a kérdésekre adott válaszokat. Amennyiben a személyes találkozás megtörténtét követően több az IGEN akkor érdemes a kiválasztott kezelőhelyet választani, ha a NEM / TALÁN válaszok dominálnak érdemes más kezelőhelyet választania.
Igen - alapos információkkal alátámasztott, nem szakmai szemmel is érthető bemutatása a kezeléseknek, eljárásoknak, esetleg képekkel - videókkal részletesen taglalva a várható eredményeket és ellenjavallatokat
Nem / Talán - rövid felsorolások, pár szavas tőmondatok a kezelés "előnyeiről", minimális információ tartalommal
Igen - hívását követően felveszik a telefont, ha a szakember nem is azonnal elérhető - visszahívja Önt, vagy üzenetben válaszol Önnek - információkkal látja el
Nem / Talán - ezek bizony alap kommunikációs problémák
Igen - hívását követően azonnal döntéshozó pozícióban lévő szakemberrel tud beszélni, aki érdemi információkat biztosít
Nem / Talán - kommunikációs problémák, halogatás, "időhúzás"
Igen - megérkezéskor nézzen körbe bátran, a környezet ápoltsága, tisztasága is jellemző az ott dolgozókra
Nem / Talán - Gizike a recepción, és a márvány szökőkút nem minden - ne aggódjon az ő költségét is az Ön kezelésébe építik be
Igen - választ ad a kérdésekre, nem futószalagszerűen dolgozik, foglalkozik Önnel és képes korábbi munkáiból bemutatni saját előtte / utána felvételeket , és ha az adott problémára ő maga nem tud megoldást - olyan szakembert ajánl Önnek, akivel egészen biztosan elégedett lesz
Nem / Talán - adatfelvétel a recepción, "van Önre 10 percem" hozzáállás, és persze ez az egyik fő kezelésünk, de saját képeink nincsenek róla...
Igen - az elvégzett kezelések dokumentált eredményeit büszkén vállalják, mint ahogy azt is, hogy szakmailag indokolt esetben akár pénzvisszatérítési garanciát, valamint további kiegészítő, ismétlő kezeléseket biztosítanak
Nem / Talán - "ez a kezelés mindenkinek jó, mi hozott anyagból dolgozunk ezért felelősséget nem vállalunk (aláírta ugye?)"...
Igen - van olyan kollégám, ismerősöm, rokonom - aki már volt ott kezelésen és elégedett az eredményekkel, a névvel publikálók az interneten általánosan jó véleménnyel vannak
Nem / Talán - senkit sem tudok elérni akinek pozitív élménye lenne a szolgáltatóról vagy adott kezelésről - a neten a szolgáltató letiltotta az értékeléseket
Igen - a konkurens cégek különböző kezeléseit, és szakembereit tiszteletben tartva kommunikál, nem pocskondiáz és nem ítélkezik, mert pontosan ismeri azt a kínai közmondást, hogy "ha egy ujjaddal másokra mutogatsz, három ujjad még mindig feléd néz...."
Nem / Talán - látatlanban szapulja a konkurenciát, telefonban táv-diagnosztizál, stb...
Nézzen szét az esztétikai szolgáltatók közt bátran! Olvasson és informálódjon, hogy a lehető legjobb döntést hozza meg.
Mi a laserbeauty-nál örülünk neki, ha megtisztel bennünket és jelentkezik egy konzultációnkra az alábbi rovatok kitöltésével és elküldésével.