Tel: +36-70-633-4478  (H,GB,D)

 

avagy miképpen maradhat racionális és megfontolt, mikor egy - egy szépészeti beavatkozásról dönt...   

A szépségipar kecsegtető hirdetéseivel szinte mindannyian találkozunk a nyomtatott és online felületeken egyaránt.

Szakemberként sem könnyű egy-egy sokat ígérő új technológiáról eldönteni, hogy tényleg van-e benne fantázia, vagy csak egy újabb csalit dobtak be a szépségipar orvhalászai, a villámgyors meggazdagodás érdekében. Ami ma hirtelen divatossá válik, és felkapott trendi kezelésként hirdetik "kabátgombokért" megvett  celebritások, és komolyabb összegekért felbérelt "A" - listás művészek, az holnapra már könnyen feledésbe merül, mert valójában olyan kevés eredményt hoz, hogy hamar híre megy a neten. 

Kevés olyan olyan szerencsés helyzetben lévő embert ismerünk, akik a divatos, ám hatástalan kezelésekre elköltött összegekre egy laza legyintéssel válaszolnak csupán. 

A gátlástalan szolgáltatók egyik nagy előnye, hogy az ember nem szívesen vallja be (még önmagának sem), hogy a hőn áhított méregdrága beavatkozás bizony nem azt az eredményt hozta, mind amit a reklámokban ígértek. Reklamálni ugyan lehet, ám a legtöbb helyen egyáltalán semmiféle garanciát nem vállalnak a kezelések eredményeire, mert ugye "hozott anyagból dolgozunk..." stb, stb

Azt, hogy MI miképpen biztosítjuk vendégeink számára a GARANTÁLT elégedettséget, egy másik cikkben részletesebben ismertetjük, alább azonban készítettünk egy összefoglalást arról, hogy mik azok a megfontolandó tényezők, melyeket egy- egy esztétikai beavatkozást megelőzően érdemes átgondolni és értékelni - esztétikai csalódások helyett... 

A módszert Benjamin Franklin -ről nevezték el és roppant egyszerű. Egy táblázatban szerepelnek a kérdéseink, valamint további két oszlop áll rendelkezésre, melyekbe az adott kérdésre adott válasz mellé egy jelet tehet - a végén pedig összesítheti a kérdésekre adott válaszokat. Amennyiben a személyes találkozás megtörténtét követően több az IGEN akkor érdemes a kiválasztott kezelőhelyet választani, ha a NEM / TALÁN válaszok dominálnak érdemes más kezelőhelyet választania. 


 

Már a weboldalon elegendő információ a kezelésről?

Igen - alapos információkkal alátámasztott, nem szakmai szemmel is érthető bemutatása a kezeléseknek, eljárásoknak, esetleg képekkel - videókkal részletesen taglalva a várható eredményeket és ellenjavallatokat

Nem / Talán - rövid felsorolások, pár szavas tőmondatok a kezelés "előnyeiről", minimális információ tartalommal

Milyen gyorsan lehet felhívni, utolérni a szolgáltatót?

Igen - hívását követően felveszik a telefont, ha a szakember nem is azonnal elérhető - visszahívja Önt, vagy üzenetben válaszol Önnek - információkkal látja el

Nem / Talán - ezek bizony alap kommunikációs problémák

Minden esetben azonnali választ kapok?

Igen - hívását követően azonnal döntéshozó pozícióban lévő szakemberrel tud beszélni, aki érdemi információkat biztosít 

Nem / Talán - kommunikációs problémák, halogatás, "időhúzás"

Milyen a környezet ahol fogadnak?

Igen - megérkezéskor nézzen körbe bátran, a környezet ápoltsága, tisztasága is jellemző az ott dolgozókra 

Nem / Talán - Gizike a recepción, és a márvány szökőkút nem minden - ne aggódjon az ő költségét is az Ön kezelésébe építik be

Milyen a szakember akivel konzultálok?

Igen - választ ad a kérdésekre,  nem futószalagszerűen dolgozik, foglalkozik Önnel és képes korábbi munkáiból bemutatni saját előtte / utána felvételeket , és ha az adott problémára ő maga nem tud megoldást - olyan szakembert ajánl Önnek, akivel egészen biztosan elégedett lesz

Nem / Talán - adatfelvétel a recepción, "van Önre 10 percem" hozzáállás, és persze ez az egyik fő kezelésünk, de saját képeink nincsenek róla...

Elégedettség kérdése

Igen - az elvégzett kezelések dokumentált eredményeit büszkén vállalják, mint ahogy azt is, hogy szakmailag indokolt esetben akár pénzvisszatérítési garanciát, valamint további kiegészítő, ismétlő kezeléseket biztosítanak   

Nem / Talán - "ez a kezelés mindenkinek jó, mi hozott anyagból dolgozunk ezért felelősséget nem vállalunk (aláírta ugye?)"...

Eredmények / Ajánlások

Igen - van olyan kollégám, ismerősöm, rokonom - aki már volt ott kezelésen és elégedett az eredményekkel, a névvel publikálók az interneten általánosan jó véleménnyel vannak     

Nem / Talán - senkit sem tudok elérni akinek pozitív élménye lenne a szolgáltatóról vagy adott kezelésről - a neten a szolgáltató letiltotta az értékeléseket

+ Hogyan kezeli a konkurenciát...

Igen - a konkurens cégek különböző kezeléseit, és szakembereit tiszteletben tartva kommunikál, nem pocskondiáz és nem ítélkezik, mert pontosan ismeri azt a kínai közmondást, hogy "ha egy ujjaddal másokra mutogatsz, három ujjad még mindig feléd néz...."       

Nem / Talán - látatlanban szapulja a konkurenciát, telefonban táv-diagnosztizál, stb...

Nézzen szét az esztétikai szolgáltatók közt bátran! Olvasson és informálódjon, hogy a lehető legjobb döntést hozza meg. 

Mi a laserbeauty-nál örülünk neki, ha megtisztel bennünket és jelentkezik egy konzultációnkra az alábbi rovatok kitöltésével és elküldésével.


Személyes ARC konzultációs időpontot szeretnék

Kérem írja ide a nevét

Biztosan JÓ ez az email cím?

A képen látható szám:
újat kérek Biztosan jó?

Kik vagyunk?

Modern kezeléseinkkel a szépséget, az arc- és test esztétikus megjelenését, harmóniáját állítjuk helyre. Szakértőink több éves nemzetközi tapasztalata, gyakorlata mellett világszínvonalú lézeres- és esztétikai felszereléseink biztosítják vendégeink elégedettségét. Szakmailag és emberileg egyaránt elkötelezettek vagyunk vendégeink felé, akik szívesen ajánlanak bennünket.

Térkép

Nyitvatartásunk

Hétfő
8.30 - 20.00
Kedd
8.30 - 20.00
Szerda
8.30 - 20.00
Csütörtök
8.00 - 19.00
Péntek
8.30 - 19.00
Szombat
ZÁRVA / MB.
Vasárnap
ZÁRVA

Képek rólunk